Wednesday, September 14, 2011

..kehidupan melodramatik...

apa yg kita buat, kita ekspresikan, kita lontarkan..tidak semuanya synchronize dgn apa yg ada dalam hati..dan gua rasa itu normal..semua org pun mcm 2..ye..semua org (tanpa prejudis)..mungkin akan ada org2 dapat membaca hati kita tanpa perlu kita mengutarakannya..cuma siapa?ramai mana org mcm 2?kan?and itu pun kalau ada..bukan senang nak jumpa dgn org yg bila kau ckp "aku okay"..dia akan berdiri dan peluk kau dari belakang sambil ckp "aku tau kau tak okay"..atau pun bila kau reply sms dia ckp "xpe2"..dia akan reply balik dan ckp "don't lie..i know u well"..gua rasa mcm suspicious dgn mereka2 yg berada dlm 30km radius dgn gua sehari dua ni..adakah mereka juga menjadi "plastik" dgn gua?

* dan gua juga baru perasan yg entri2 lama kat dlm draft dah di"delete" | ntah bila...

No comments:

Post a Comment