Friday, February 25, 2011

..proposal...


..assalamualaikum..salam sejahtera dan selamat petang..petang jumaat yg indah ini..sgt manis jika kita dapat makan ABC dan makan goreng pisang bersama2...dan secara tidak rasminya..cuti hujung minggu gua bermula kerana..kerana...gua org pertama yg hantar proposal td..wakaka..u're the best lah deddy..tp ade bende jugak la yg nk kene edit balik..cuma lepas seksa proposal gua..dh dua tahun x berkecimpung dalam dunia sains nie, nak buat ayat sains pun payah..ade ke patut boss gua ckp..kalo ni proposal nak masuk meminang, nk kan adik boleh dapat kakak..wawawaaaa...sadis punye ayat..konpem ayat gua td cm benggali jual karpet baru nk belajar bahasa inggeris...cume masalahnya, cmne gua nk lari dr opis nie..nk g mkn goreng pisang..rakan seopis gua tgh struggle siapkan proposal die tu..x kan gua nak pegi sorang2..hailoh2...B.O.S.A.N...

No comments:

Post a Comment